اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 72
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27584

۱۰ واقعیت که درباره شبکه های اجتماعی نمی‌دانید


۱۰ واقعیت که درباره شبکه های اجتماعی نمی‌دانید

 

۱- مهم نیست چه تعداد دنبال کننده دارید

  از مهم ترین نکات مربوط به شبکه های اجتماعی این است که چه تعداد دنبال کننده در صفحه شخصی شما حضور دارند و چند کاربر دیگر را توانسته اید در فهرست دوستان خود جا دهید. بسیاری از افراد بر این باورند که عدد درج شده در این بخش اهمیت فراوان دارد و می تواند اعتبار یک صفحه اجتماعی را مشخص کند. اما باید توجه داشت که این مساله آن طور که تصور می شود مهم نیست.

بررسی ها نشان داده است اگر در صفحه اختصاصی یک سازمان روی شبکه های اجتماعی مختلف ۵۰۰ دنبال کننده حضور داشته باشند که از مشتریان این شرکت باشند و بتوانند نکات مختلف را برای تغییر روند فعالیت ها و اصلاح محصول آموزش دهند بسیار بهتر از این است که ۱۰ هزار دنبال کننده عضو صفحه باشند و هیچ یک از آنها به تبلیغات منتشر شده توجهی نداشته باشند.

زمانی که تعداد دنبال کنندگان و دوستان در یک صفحه افزایش می یابد، احتمال انتشار هرزنامه ها، اگهی افرازها و… هم بیشتر می شود و این مساله می تواند روی مشتریان یا مخاطبان واقعی شما تاثیر منفی بگذارد. به هر حال توصیه می شود که اگر می خواهید در شبکه های اجتماعی موفق عمل کنید، این تفکر را که تعداد دوستان شما زیاد باشند کنار بگذارید و مانند دیگر افراد فقط دوستان واقعی را به این محیط شخصی راه دهید.

 

۲- مهم نیست در همه شبکه ها حضور داشته باشید

این روزها که بحث انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داغ شده است، کاربران جهانی مطالب مربوطه را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند و ترجیح می دهند در این فضاها آخرین و داغ ترین اخبار را کسب کنند. در این میان برخی کاربران علاقه مند به مسایل سیاسی هم هستند که برای دریافت همه اخبار یا ارتباطات گسترده تر، سعی می کنند در همه شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند و این مساله را عامل برتری خود به دیگران می دانند.

اینکه شما کاربر خانگی یا سازمانی باشید و با حضور در انواع شبکه های اجتماعی بخواهید به نیاز خود پاسخ دهید، قطعا نتیجه چندانی نخواهید گرفت؛ زیرا کارشناسان براساس بررسی های جدید خود به این نتیجه رسیده اند که شبکه های اجتماعی با همه قابلیت های متمایز و تخصصی خود، فضای نسبتا مشابهی در اختیار کاربران می گذارند و اینکه در شبکه اجتماعی متناسب با نیازهای خود به صورت صحیح حضور یابید، بهتر از آن است که چند صفحه در شبکه های مختلف را در اختیار بگیرید.

۳- شما مخاطبان خود را بهتر از هرکس دیگر می شناسید

اگر شما مدیر یک موسسه یا شرکت تجاری هستید و به این نتیجه رسیده اید که با حضور در شبکه های اجتماعی می توانید کسب و کارتان را رونق دهید، یک تصمیم درست گرفته اید. این کار مزایای فراوانی برای شما به همراه می آورد و اگر گام صحیح در این زمینه برداشته شود، فواید فراوانی خواهدداشت. بسیاری از مدیران بر این باورند که برای حضور صحیح در شبکه های اجتماعی و انجام فعالیت های متناسب، باید از مشاور کمک بگیرند و فردی را در این زمینه استخدام کنند. اما باید توجه داشت که هیچ کس مانند شما مشتریان و مخاطبان را نمی شناسد و به عبارت دیگر، هیچ مشاوری به اندازه شما نمی تواند برای جذب این مخاطبان هدف گیری صحیح انجام دهد.

البته باید اعتراف کرد که در شرایط کنونی مشاوران خوب زیادی حضور دارند که کمک های آنها می تواند راه های جدید پیش پای شما قرار دهد. اما اینکه قرار باشد یک مشاور برای حضور در شبکه های اجتماعی نسبت به شما روش بهتری ارایه دهد، در بیشتر مواقع چنین چیزی اتفاق نمی افتد.

 

۴- مخاطبان اصلی روی فیس بوک

این روزها انواع شبکه های اجتماعی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این سایت ها به صورت محلی فعالیت می کنند و برای مثال فقط کاربران چینی اجازه حضور در آن را دارند. برخی دیگر قشر خاصی از کاربران را مورد خطاب قرار می دهند و فقط سراغ جوانان می روند یا کاربران علاقه مند به موسیقی را جذب می کنند. برخی دیگر مانند شبکه اجتماعی لینکدین به صورت اختصاصی برای سازمان ها راه اندازی شده اند و ابزارهای داخلی آنها هم در این زمینه خدمت رسانی می کنند. با همه این توضیحات، فیس بوک فضایی را ترتیب داده است که همه کاربران با هر نیازی که دارند در آن حضور می یابند و به همین دلیل اگر هر هدفی را دنبال می کنید، با درست کردن یک صفحه شخصی در فیس بوک می توانید به آن پاسخ دهید.

باید این واقعیت را پذیرفت که ۱٫۳ میلیارد نفر از کاربران جهانی عضو فیس بوک هستند و این شبکه اجتماعی را به دومین سایت پرمخاطب جهان تبدیل کرده اند. حدود ۷۰درصد تمام کاربران شبکه های اجتماعی جهان در فیس بوک عضو هستند و همچنان بر تعداد مخاطبان آن افزوده می شود. جدا از اینکه شما کاربر تخصصی یا خانگی هستید، فیس بوک می تواند مخاطبان اصلی تان را در اختیارتان بگذارد و شرایط لازم برای یک ارتباط تخصصی یا دوستانه را فراهم کند.

۵- شبکه های رسانه ای رایگان نیستند

شبکه های اجتماعی و رسانه ای عمومی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. اگر شما فقط از کانال های رایگان استفاده کنید و برای هر پستی که در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید هزینه ای نپردازید، به همان میزان مخاطبان و کاربران را دریافت خواهیدکرد. با این وجود اگر برای حضور در شبکه رسانه ای خود پول پرداخت می کنید، به تناسب، سرویس های جامع تری را در اختیار می گیرید. در این فضاها معمولا برخی نرم افزارها یا ابزارهای کاربری سازمانی ارایه می شود، قابلیت های تخصصی در اختیار کاربران تخصصی منتشر می شود تا ارتباط شما با مشتریان و مخاطبان تان جامع تر برگزار شود.

 

۶- نیازی نیست حتما جوان باشید

یک بررسی جدید نشان داده است ۶۵ درصد مشترکان شبکه های اجتماعی جهان را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند و بسیاری از افراد بر این باورند که اگر در این گروه نباشند، الزامی برای حضور آنها در شبکه های اجتماعی وجود ندارد. باید اعتراف کرد که این فضاها فقط برای گروه سنی جوانان راه اندازی نشده اند و حتی برخی قابلیت های اختصاصی برای کوچک تر یا بزرگ تر ها هم ارایه شده است.

بسیاری از پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی که از فرزندان خود دور هستند، روی شبکه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار می کنند یا اینکه همکاران یک سازمان ه در سن میانسالی بسر می برند، ارتباط دوستانه خود را در این فضا دنبال می کنند. ابزارهای کاربردی و قابلیت های تخصصی هم به این فضا کمک می کند تا گروه های سنتی مختلف بتوانند از حضور خود در شبکه های اجتماعی لذت ببرند.

 

۷- شخص دیگری نمی تواند این کار را برای شما انجام دهد

اگر شما در گروه سنی میانسال یا بزرگ تر بسر می برید و تصمیم دارید وارد شبکه های اجتماعی وارد شوید، بهتر است که به تنهایی این کار را انجام دهید.رد بسیاری از مواقع فرزندان یا دوستان تصمیم می گیرند برای شما صفحه اختصاصی در شبکه اجتماعی درست کنند و علاوه بر اینکه رمز عبور شما را دارند، ارتباطات شما را هم مدیریت می کنند. به هر حال اگر نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی را به درستی نمی دانید یا اینکه کار کردن یا اینترنت را بلد نیستید، بهتر است با یک مطالعه مختصر یا دوره های کوتاه، خود را برای ورود به شبکه های اجتماعی آماده کنید. در بسیاری از مواقع دیده می شود که شبکه های اجتماعی دستورالعمل جامع برای استفاده از قابلیت های مختلف خود را به درستی توضیح می دهند و با دنبال کردن آنها به راحتی می توانید ارتباطات مجازی خود را مدیریت کنید.

 

۸- زمان به اندازه کافی دارید

زندگی در هزاره سوم موجب شده گرفتاری انسان ها بیشتر از نسل های قبل شود. از صبح که از خواب بیدار می شوید تا شب که به خانه بر می گردید مشغله های فراوان دارید و این ماجرا هر روز برای تان تکرار می شود. با این گرفتاری ها حتی پیش آمده است که افراد برای مدت های طولانی فرصت تماشای برنامه های تلویزیونی را هم نداشته اند. اما باید توجه داشت که با وجود همه این مشکلات، باز هم به راحتی می توانید زمانی را برای حضور در شبکه های اجتماعی در اختیار بگیرید. این روزها بیشتر کاربران یک دستگاه گوشی هوشمند در جیب خود دارند و از آن در زمینه های مختلف استفاده می کنند. این مساله کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان هم بتوانید از شبکه های اجتماعی و مزایای آنها استفاده کنید به صفحه اختصاصی خود سر بزنید.

 

۹- می توانید محتوای اختصاصی تولید کنید

بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی حضور می یابند که مطالب دیگران را لایک کنند یا برای آنها کامنت بگذارند. برخی دیگر از افراد هستند که مطالب و تصاویر زیبایی که از جانب دیگران منتشر می شود را بازنشر می کنند و از این طریق صفحه خود را به روز نگه می دارند. اما باید توجه داشته باشید که شما هم می توانید مانند دیگران مطالب شخصی منتشر کنید و از این طریق محبوبیت خود را در شبکه اجتماعی افزایش دهید. کارشناسان با بررسی های جدید به این نتیجه رسیده اند که میزان اعتماد به نفس با نحوه فعالیت در شبکه های اجتماعی ارتباط مستقیم دارد و هرچه اعتماد به نفس کاربران افزایش می یابد، امکان انتشار مطالب شخصی یا عمومی از سوی آنها بیشتر می شود.

 

۱۰- هر مدل که می خواهید مطالب خود را منتشر کنید

برخی کاربران بر این باورند که یک مطلب وبلاگی باید در دو هزار کلمه نوشته شود و برخی دیگر اعداد متفاوتی را برای انتشار مطالب مختص شبکه های اجتماعی در نظر می گیرند. اما نکته مهم این است که شبکه های اجتماعی فارغ از این قید و بندها فضای آزاد را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند و این فرصت را ایجاد می کنند تا شما با هر سلیقه ای و ایدئولوژی بتوانید مطالب مورد نظر خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

این فرایند علاوه بر آنکه ارتباطات شما را گسترش می دهد، موجب می شود ذهن خود را برای ادبیات نوشتاری و موضوع مطالب منتشر شده درگیر نکنید. در چنین شرایطی می توانید حتی تجربیات روزانه خود را در زمان کمتر از ۱۰ دقیقه بنویسید و به اشتراک بگذارید.

 

  انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 36
فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

راهنمای جامع مشتری‌مداری: رمز موفقیت در دنیای رقابتی

راهنمای جامع مشتری‌مداری: رمز موفقیت در دنیای رقابتی

در دنیای امروز که رقابت در کسب و کار به شدت افزایش یافته است، جلب رضایت مشتری و حفظ وفاداری او، کلید اصلی موفقیت هر کسب و کاری محسوب می‌شود. مشتری‌مداری، به عنوان یک فلسفه و رویکرد مدیریتی، بر ایجاد تجربه‌ای مثبت و به یاد ماندنی برای مشتریان تمرکز دارد و به دنبال آن است تا ... ...

راهنمای جامع افزایش مشتری رستوران

راهنمای جامع افزایش مشتری رستوران

در دنیای امروز که رقابت در صنعت رستوران‌داری به شدت افزایش یافته است، جذب مشتری و حفظ وفاداری آنها، کلید اصلی موفقیت هر رستورانی محسوب می‌شود. موفقیت در این زمینه نیازمند دانش و مهارت کافی در زمینه‌های مختلفی مانند ارائه غذای باکیفیت، خدمات مشتری عالی، بازاریابی و تبلیغات ... ...

راهنمای جامع تاسیس مغازه: گامی بلند در مسیر کارآفرینی و موفقیت

راهنمای جامع تاسیس مغازه: گامی بلند در مسیر کارآفرینی و موفقیت

تاسیس مغازه، گامی مهم در مسیر کارآفرینی و تحقق آرزوی استقلال مالی است. اما این مسیر، بدون داشتن دانش و اطلاعات کافی، می تواند پر از چالش و دشواری باشد. در این راهنمای جامع، به بررسی کامل مراحل تاسیس مغازه، از ایده پردازی تا افتتاح و مدیریت آن، می پردازیم: ایده یابی و ... ...

راهنمای جامع دامداری: گامی بلند در مسیر سودآوری و رونق کسب و کار

راهنمای جامع دامداری: گامی بلند در مسیر سودآوری و رونق کسب و کار

دامداری، یکی از شغل های اصیل و پردرآمد است که نقش مهمی در تامین نیازهای غذایی جامعه دارد. برای موفقیت در دامداری، نیاز به دانش و مهارت کافی در زمینه های مختلف، مانند پرورش حیوانات، تغذیه، بهداشت، تولید مثل و ... است. در این راهنمای جامع، به بررسی کامل اصول و فنون دامداری، ... ...

راهنمای جامع کسب درآمد از گلخانه: از ایده تا ثروت

راهنمای جامع کسب درآمد از گلخانه: از ایده تا ثروت

آیا به دنبال راهی برای کسب درآمدی پایدار و سودآور هستید؟ کاشت گل و گیاه در گلخانه می تواند فرصتی عالی برای شما باشد! با این راهنمای جامع، گام به گام در مسیر راه اندازی و مدیریت یک گلخانه سودآور همراهتان خواهیم بود: انتخاب نوع گلخانه: در این بخش، به معرفی انواع مختلف ... ...

راهکارهای طلایی افزایش مشتری آرایشگاه

راهکارهای طلایی افزایش مشتری آرایشگاه

در دنیای رقابتی امروز، جذب مشتری و رونق کسب و کار، برای هر آرایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. مشتریان، قلب تپنده هر کسب و کاری هستند و راضی نگه داشتن آنها و جلب نظر مشتریان جدید، کلید موفقیت شما خواهد بود. در این راهنمای جامع، به بررسی روش های مختلف و اثربخش برای ... ...

راهنمای جامع بورس اوراق بهادار: گامی بلند در مسیر سرمایه گذاری آگاهانه و پرسود!

راهنمای جامع بورس اوراق بهادار: گامی بلند در مسیر سرمایه گذاری آگاهانه و پرسود!

با این راهنمای جامع، به دنیای بورس اوراق بهادار قدم بگذارید، مفاهیم کلیدی بازار بورس را به طور کامل بشناسید، با انواع اوراق بهادار و استراتژی های معاملاتی آشنا شوید و با گام هایی حساب شده در مسیر سرمایه گذاری پرسود و موفق قدم بردارید!   بورس اوراق بهادار، بازاری است که در ... ...

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

Beatrix Potter Delphi Complete Works of Beatrix Potter.epub

Beatrix Potter Delphi Complete Works of Beatrix Potter.epub بئاتریکس پاتر دلفی آثار کامل بئاتریکس پاتر.epub ...

(بانک نهایی)تجربی.pdf

(بانک نهایی)تجربی.pdf

(بانک نهایی)تجربی.pdf ... ...

دریافت فایل : (بانک نهایی)تجربی.pdf
نمونه سوالات ارشد عمران 86 تا 94.pdf

نمونه سوالات ارشد عمران 86 تا 94.pdf

نمونه سوالات ارشد عمران 86 تا 94.pdf ... ...

سوالات استخدامی عمومی و وزارت نیرو.pdf

سوالات استخدامی عمومی و وزارت نیرو.pdf ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تهران - منطقه 18 -خیابان جعفری ساختمان طللوع

ما تا انتهای خرید در کنار شما هستیم .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما